Defansta yanıltıcı markaları iki hafta üst üste tanıtmıştım bugün de oynarken kullanılan defansı yanıltıcı markaları sizlerle paylaşmak istiyorum. Oynarken defansı hata yapmaya zorlamak önemli bir silahtır. Defansın kimi zaman yanlış rengi dönmesini sağlamak, kimi zaman yanlış kartları tutmaya çalışması, kimi zaman ortağında yanlış onörleri plase etmesi, defansın hata yapmasını veya tempo kaçırmasını dolayısıyla oyunu yapabilmemizi sağlayacağı için son derece önemlidir.
-------75 --------Sanzatu oyununda başka bir renge dönülürse batış
1- 4 [----- ] ----- riski var sağınız 10 koydu K ile alın, dam koydu J
------AKJ -------verin devamını as ile alın.
-------92 -------Bazen söylemediğiniz beşli renk atak edilir, sağınız
2- 4 [----- ] -----dam koyar, elden 7 verin hem atağın beşli olduğu
-----AKJ73 -----hayalini yaratacak hem de tempo kazanacaksınız.
-------754 ------Sağınız 9 koydu 10 ile değil dam ile alın. Atak eden
3- 3 [----- ]----- ilk löveyi alırsa ortağında 10 var zannederek tekrar
-----AQ10 ------küçük gelebilir sağınız alırsa zaten farketmez.
--------------J53------- 4 atak geldi Doğu as koydu K verin belki KQ
4- Q10842 [------ ]----- var yere geçmek için debloke ediş düşünerek
--------------K7 --------sizin için uygun olacak başka renge dönebilir.
-------------J4--------- Oyun ortasında Doğu 6 döndü 9 luyu koyun dam
5- K Q852 [---- ]------- A76 ile aldığında yerden valeyi verin ki sizde A109
------------1093-------- var zannedilerek devam edilmesin.
------------J4----------Aynı şekilde Doğu 6 döndü 9 koyduk Batı dam ile
6- KQ852 [---- ]------- 1076 aldı valeyi vermeliyiz - ki bizde A109 var
------------A93-------- zannedilsin ve devam edilmesin.
11.Ocak.2009
CUMHURİYET'e VEDA - HERKESE MUTLU 2014
11 yıl önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder